Każda grupa ( i jej prezentacja napisana w
języku angielskim ) będzie oceniana według następujących kryteriów:
Wymagania
|
Podstawowe
|
Rozszerzające
|
Dopełniające
|
Wykraczające
|
pkt
|
Zawartość merytoryczna prezentacji
|
Pobieżne informacje, zdjęcia złej jakości lub nie do
końca zgodne z tematyką prezentacji
|
Informacje podane w sposób wyczerpujący. Zdjęcia i inne
dodatki multimedialne właściwie dobrane do tematu prezentacji.
|
Informacje znajdujące się w prezentacji szczegółowe.
Zdjęcia i inne dodatki multimedialne dobrane w ciekawy i interesujący sposób.
|
Informacje znajdujące się w prezentacji bardzo
szczegółowe. Zdjęcia i inne dodatki multimedialne dobrane w sposób nadzwyczaj
ciekawy i interesujący.
|
1 – 4
|
Sposób przedstawienia informacji w prezentacji
|
Praca dość nieczytelna. Spójność logiczna na niskim
poziomie. Chaotycznie przedstawione informacje.
|
Praca dość czytelna. Zachowany ciąg logiczny.
|
Praca czytelna.
Informacje przedstawione w sposób uporządkowany.
Projekt ciekawy.
|
Projekt wzorowy pod względem czytelności i spójności
informacji. Sposób prezentacji materiału bardzo ciekawy lub wręcz
zaskakujący.
|
1 – 4
|
Estetyka i pomysłowość w wykonaniu prezentacji
|
Praca mało estetyczna. Dobór czcionki, tła oraz innych
elementów szaty graficznej niezadowalający.
|
Praca estetyczna. Ciekawa oprawa graficzna, czcionka
niezakłócająca odbioru prezentacji.
|
Praca bardzo estetycznie wykonana. Ładna oprawa
graficzna czcionka właściwie dobrana do ilości i wagi przekazywanych
informacji.
|
Praca bardzo estetycznie wykonana oraz oryginalna.
Opracowana bardzo szczegółowo z dbałością o detale graficzne.
|
1 - 4
|
Poprawność leksykalno – gramatyczna prezentacji
|
Nieliczne błędy gramatyczne i ortograficzne.
|
Sporadycznie pojawiające się błędy gramatyczne i
ortograficzne niezakłócające odbioru pracy.
|
Praca nie zawiera błędów gramatycznych ani
ortograficznych.
|
Praca bezbłędna pod względem błędów ortograficznych i
gramatycznych. W pracy użyte struktury gramatyczne oraz słownictwo na
poziomie wykraczającym poza podstawę programową klasy w której wykonywany
jest projekt.
|
1 - 4
|
Umiejętność współpracy w grupie
|
Brak współpracy w grupie.
|
Praca w grupie nierównomierna.
|
Dobra współpraca w grupie.
|
Doskonała współpraca w grupie.
|
1 - 4
|
Ewaluacja
18 - 20
|
celujący
|
15 - 17
|
bardzo dobry
|
12 - 14
|
dobry
|
9 - 11
|
dostateczny
|
5 - 8
|
dopuszczający
|
0 - 4
|
niedostateczny
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz